Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Gençlik Merkezinde görevli çalışanlar ile gönüllüler gazetemizi ziyaret ederek 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günümüzü kutladılar.

Belediye bünyesine 13 araç daha kazandırdı
Belediye bünyesine 13 araç daha kazandırdı
İçeriği Görüntüle

Gençlik Merkezi çalışanları, Kadir Özübek, Kübra Diç, Melike Çetinkaya ve gönüllüler gazetemizi ziyaret ettiler. Gençler 10 Ocak Çalışanlar Günümüzü tebrik ederek çalışmalarımızda başarılar dilediler. Gazetemiz internet sitesi Yazı İşleri Müdürü Fatih Akbaş ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek gençlere teşekkür etti.

Muhabir: Yüksel Basar