Bayat'ta doğa yürüyüşü yapıldı.

İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü ve Hitit Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübünce düzenlenen etkinlikte katılımcılar, Kunduzlu köyünden Kuşçaçimen yaylasına yürüdü.

'Yıkılıp  yeniden yapılmalı'
'Yıkılıp yeniden yapılmalı'
İçeriği Görüntüle

Burada katılımcılara yemek ikram edildi.

Yürüyüşe Bayat Kaymakamı Kerem Yüce de katıldı.

Muhabir: Anadolu Ajansı