Çorum'da Güven Yem-Ahlatcı girişi olarak bilenen Organize Sanayi Bölgesi(OSB) girişi hızlı tren hattı kapsamında 1 Haziran'da kapatılacak.

OSB Mayıs ayı Yönetim Kurulu ve Müteşebbis Heyeti Toplantısı, Vali Ali Çalgan başkanlığında OSB Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi.

Araç sahiplerini sevindirecek haber! Resmi Gazete'de yayımlandı
Araç sahiplerini sevindirecek haber! Resmi Gazete'de yayımlandı
İçeriği Görüntüle

Toplantıda; firmaların tahsis talebi, atık su arıtma tesisi imar ve parselasyon konusu görüşüldü. 2026 yılı ilk 3 aylık Denetim Kurulu Raporu değerlendirildi. İstihdamı artırmaya yönelik 2026 OKA SOGEP başvuru şartları ve proje konuları görüşülerek proje başvurusu kararı alındı.

Ayrıca hızlı tren hattı kapsamında Güven Yem-Ahlatcı girişi olarak bilinen OSB girişinin, 1 Haziran Pazartesi itibariyle yaya ve araç trafiğine kapatılma kararı alındı.

Muhabir: Yüksel Basar